Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

en tisdags natt

Publicerad 2014-12-10 01:50:00 i Allmänt,

Ja en helt vanlig tisdags natt för alla som ligger hemma och sover. Men för mig är det en ovanlig tisdags att då jag jobbar. Jag jobber bara en tisdags natt i månaden, den infaller just nu. Men de som inte är som vanligt är att jag jobbar två nätter till efter detta.. ja jag vet! Jag är något dum som tagit åt mig två extra nätter. Men va fan, vikarie stuket sitter kvar, och jag är för snäll för att säga nej. Det finns likom inte på min karta. men skulle kanske tänkt till då jag gick av söndag morgon och bara varit ledig igår efter 4 nätter. Och nu tre.
Men snart så är jag ledig 10 dagar och jobbar tre pass de två veckorna efter och de behövs. För rätt in i väggen kommer de gå. För i måndags skulle jag in på behandling mem jag orkade inte ringde och skyllde på sjuka barn, detta är andra gången jag skjut upp denna gångens behandling, jag orkar liksom inte med min sjukdom och alla sjukhus besök. Så får se hur sjuk jag blir av detta. Men vad ska man göra? Orkar inte ta hand om mig själv ordentligt längre, jag struntar i om jag blir sjuk längre, för orkar inte passa det, det har tagit en för stor del av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela