Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

en ledig tisdag.

Publicerad 2014-11-04 15:39:32 i Allmänt,

Ja ni idag har det varit en ledig tisdag. Flickorna gick utklädda till prinsessor till förskolan. Glada som aldrig förr. Blev att handla lite efter det såjag bestämt att det ska bli hamburgare till middag så behövde köpa lite nya tomater. Som vanligt ekologiska och från fjärdhundra. Vi letade också efter filmer från fem myror är flera än fyra elefanter. Kan säga att det inte fanns! Flickorna som så snällt mös i sängen med mig igår och kollade på gamla avsnitt av serien. Lagom hemma har jag känt mig låg till och illamående och så trött så jag somnade framför serier på plattan som spelas på tvn. Jag måste verkligen gå på ny hälsokontroll. Visst jag är hos läkaren minst var 8 vecka men just nu börjar jag fundera på om jag har diabetes av någonslags. Värt att kollas upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela