Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

måndags kväll.

Publicerad 2014-11-03 18:27:57 i Allmänt,

Livet leker eller nja kanske inte. Men ingen annan ska väl lida för det inte. Idag fick flickorna välja mat, julia skulle bestämt ha svampsås och janina ville ha köttbullar. Så deras mor bestämde att de fick bli Entrecote, strips, mazarella, tomat, lök, gurka och sås. Allt ekologiskt såklart!! Inte undra på att matkostnaden är stor då allt handlas ekologiskt och allt lagas i bra stora portioner än vad som äts. Men matlådor är ju The shit när man inte orkar laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela