Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

mycket nu

Publicerad 2014-11-10 10:17:50 i Allmänt,

Ja det har varit en lång men ändå kort helg. I lördags fick sig vardagsrummet och köket en ansikts lyftning med lite nya mattot, ljus, kuddar, gardiner å lite annat smått och gott. hade köpt en färskkrabba till mig och flickorna, men hur slutade det tro? Jo jag fick äta upp 1 kilo krabba helt själv, visst att det är gott men det är lite mycket.
igår fick bilen sig ett lyft med att få sina vinterskor på sig, lilla badrummet beställdes det ny mörk komod till, så nu får man vänta på att den ska komma hem, sedan är det bara att installera den, köpa nytt skåp, ny toastol, och upp med en fin hylla med massa nya fräscha handdukar.
Mycket annat nytt som behövs inhandlas också som nya badrumsmattor, sovrumsmattor, gardiner får man aldrig för mycket av, ny sänggavel i vitt. Hallampor, och massa. men man kan inte hitta allt på sama dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela