Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

upprörd och förstörd.

Publicerad 2014-11-05 10:14:36 i Allmänt,

Jag vaknade med ett ryck i morse, varför? Jag har ingen aning, något i min dröm skrämde mig. Jag kommer inte ens ihåg vad jag drömde. jag kommer bara ihåg att jag hade en sådan ruskig ångest och panik i min dröm och nu har den känslan förföljt mig in i mitt verkliga liv. Jag hatar sådant här och ännu mer när jag inte kommer ihåg varför jag känner så här, så jag kan ta tag i det som kanske verkligen är problemet. jag känner redan nu en förundran över hur jag ska orka med denna känslan ända tills i morgon när det är dags att sova igen efter min första av tre arbetsnätter denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela