Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

årets sista

Publicerad 2012-12-31 22:41:34 i Allmänt,

Detta är årets sista inlägg och det blev också årets sista vurpa när jag gick ur bilen nyss. Vi har varit och ätit god mat hos barnens faster. Dock blev jag illamående efter. Men jag har inte mått så bra under dagen så det var verkligen inte maten det var fel på. 
Kom iaf nyss hem och båda barnen sover och vi tittar på tv. Detta är tredje nyåret som vi är nyktra och jag känner faktiskt att det är väldigt skönt mycket roligare och skönare än att faktiskt veta att man kommer att vakna upp i morgon bakfull och supa med folk man innan man fick barn söp med varje helg. Fattar inte vad det är som är kul att supa med samma folk varje vecka men typ aldrig träffas nyktra. Känns som om många aldrig träffar sina vänner förutom när de ska supa eller är fulla. 
 
Men iaf gott nytt år på er så hörs vi nog i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela