Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

snart så.

Publicerad 2013-05-30 12:53:39 i Allmänt,

Har varit och handlat mat med pappa under dagen så vi kan lägga hela kvällen på att leka. lev inte tokmycket handlat men det går ju inte att tok handla nu heller då kyl och frysar ska flyttas till andra rum i början av nästa vecka.
Janina sover just nu så det är ju skönt och snart ska vi gå och hämta Julia också då bler det röj på hög nivå.
I morgon lir det möte med chefen och sedan så blir det att jobba hela kvällen, jag har dock bytt bort lördagen mör onsdag för vi ska på kalas på lördag, sedan kom jag på att jag åter ska till sjukan den 5e men den tiden får bytas,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela