Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

boar

Publicerad 2014-08-24 20:55:57 i Allmänt,

Jag mår inte bra, jag hostar, har ont i magen får springa på toa och har feber, eller det känns iaf som jag har det. Nu har jag haft detta i en vecka, förkylningen går väl åt rätt håll men nu har jag fått en jobbig hosta! Jonas har varit duktig och jobbat massor då jag varit sjuk och jag har fått hjälp av pappa min och av jonas mamma, pappa och syster att ta hand om barnen. Då jag egentligen skulle jobbat helgen, och då gjorde som sagt jonas det så vi inte förlorar massa pengar pga mig och att jag är sjuk. Jag ringde läkaren förra veckan om min förkylning, till svar får man att jag inte behöver komma in, det är en vanlig förkylning och du har ju inte varit sjuk så länge... men va fan hur tänker dem då? Nu är min mage mer paj än om jag hade fått hjälp på en gång. Men i morgon ska jag kontakta min magläkare och kolla läget hur jag ska ta ställning till detta, jag vill ju så gärna jobba men... jag vet ju också att jag hade sådan här hosta och magen pajjade förra gången jag blev sjukskriven som bara den, så för att vara på säkra sidan ska jag i morgon kolla upp allt då TILL OCH MED JONAS!! hör och häpna tycker det verkar vara något på gång just nu då jag antingen mår skit dåligt eller konstant städar så det är kliniskt innan jag åter inte har någon kraft och behöver vila. Och med tokstädning menar jag kanske en timme uppe på benen och resten spenderas typ i sängen, orkar vare sig leka med barnen, äta middag med dem andra eller titta på tv tillsammans. utan stänger in mig i sängen och äter en gång om dagen och då äter till och med barnen mer mat än vad jag gör, det är ju inget bra tecken. Nej fy mitt liv i en låda liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela