Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

man kunde ju tro.

Publicerad 2014-08-29 10:23:28 i Allmänt,

Ja man kunde ju tro att jag skulle må bättre tills nu. Men nej,,, något är jätte fel. Jag har haft ont i huvudet varje dag i tvp veckor, jag brukar aldrig ha ont i huvudet. Jag är konstant trött, jag sover hela nätterna gpr upp med bsrnen är uppe i kanske 2-2,5 timme sedan är jag åter i säng för att inte orka mig upp igen fören barnen ska hämtas. Sedan är jag åter i sängen vid 21 efter jag hämtade barnen vid ca 16.30 och s9 sovrr jag igen hela natten.. sååååå hur kan jsg vara så trött? Något är jätte fel... Jag får panik bara av att känna så här, att tänka att man borde kunna må bra. Men nej jag förtjänar tydligen inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela