Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

sjuk

Publicerad 2014-08-20 10:10:31 i Allmänt,

Ja ni, igår mådde jag skit feber och mådde så jäkla illa så fick bo med min hink i sängen kunde int ens äta något bara lite dryck gick ner. idag är det inte så mycket bättre huvudvärk har kommit för att ta över alla mina tankar... tack precis vad jag behöver, eller inte... Jag hatar att vara sjuk, det känns som om jag sviker alla när jag är sjuk, framför allt jobbet och jag hatar den känslan. Jag vill ju vara alla till lags men när man mår så här gör man mer skada än nytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela