Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

Jippiee..

Publicerad 2014-06-09 14:40:51 i Allmänt,

Ja jag är glad. Jag är lycklig. Jag har nästan allt jag vill ha här i livet. Har underbara barn. En underbar sambo. En fasttjänst på minst 75% i månaden (oftast mer) Har bra vänner (få kanske men desto bättre är dem) En toppen familj/släkt. (dem flesta) Jag har en kropp som vill samarbeta just nu.
Det enda jag inte har som jag verkligen vill ha det är Ett hus Ett körkort.
Men nu när det går så bra så är husjakten åter igång, hoppas bara rätt hus kommer ut snart så man känner att man vill flytta dit. Och dags att börja ta tag i körkortet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela