Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

en underbar kväll,natt

Publicerad 2014-11-02 20:02:16 i Allmänt,

Ja igår var det toppen. Hade jätte roligt. Ibland ramlade jag ner i lite deppiga gropar. Men fuck that.. Kan inte alltid vara lätt. Kanske lite för mycket dricka i stunder. Men jag gråter inte för det inte. Jag dansade, skrattade, shottade, fällde en tår, började bråka, kastade vatten och allt som är en typisk utekväll för Suzanne. Svårare att ta sig upp i morse bara. Eller morse och morse klockan var typ tolv när jag gick upp, de händer typ aldrig. Men så värt de. Hade dock ont i huvudet i två timmar innan det försvann. Fick iaf höra fina saker igår. Att jag hade fina ögon, Att jag verkligen ska vara nöjd över min kropp. Att jag verkar vara en toppen tjej. Att jag hade len hy (för den har jag verkligen aldrig hört förr eller inte. Fattar inte hur typ alla tycker jag är så len.) Det var några av sakerna. Och jag ska försöka säga i mig allt som en svamp och lära mig tycka om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela