Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

ett jävla skämt.

Publicerad 2014-11-06 14:14:15 i Allmänt,

Alltså... Är detta ett skämt? Kom hem från jobbat, allt hade gått bra och jag mådde bra lagom tills jag kom till våran ytterdörr. Låter helt sjukt men direkt när jag kom in började jag kallsvettas som en tok, jag kunde knappt gå fick ligga på köksgolvet i bra många minuter, kunde inte ens bre barnens smörgåsar. Sen från ingenstans fick jag ta mig till toaletten för att spy galla som bara den. Jag mådde så hemskt dåligt. Så det var bara i med alla illamåendetabletter som läkaren skrivit ut och morfin å Alvedon. Mår fortfarande konstigt och har inte kunnat sova något. Igår upptäckte vi att janinas eksem på baksidan av benen blivit värre. Så jag skulle åkt in med henne efter kag slutat jobba. Och ja så blev det också. Men enligt dem var de blöjexem. Men de liknar inte ens de, men men får testa den salvan först Så jag som var så glad att vara tillbaka på jobbet. Har världens värsta ångest just nu. Jag vill inte ha det så här, jag vill ju verkligen jobba då jag älskar det. Känns som jag sviker alla när jag måste vara hemma just nu. Men som alla säger så är hälsan viktigare. Men va sjutton jag skäms, lider och hatar detta ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela