Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

julpynt och present

Publicerad 2014-11-28 19:47:00 i Allmänt,

Idag har det städats, och har julpyntats och blivit mysigt. Inte kan man låta bli att älska julen. Sedan så slutade en av Julias fröknar idag, hon hade janina också ett bra tag. Så köpte ett Blomsterarrangemang med massa fina blommor, halsband och örhängen. Visst det blev bra mycket dyrare än jag tänkt. La ner 950 kronor på kalaset liksom. Men va fan hon har varit en bra pedagog, och som jonas sa när jag kom ut med ångest över hur mycket jag hade lagt ner på det hela. Att vi har råd med det, vi har råd att visa den uppskattningen i den summan denna månaden. Och visst har vi det vi har 10.000 kvar på kontot, vi har betalat allt, plus mat och satt in 12.500 kr på sparkontot och den 14 droppar det in 5.000 kr till. Så denna månaden är ju helt underbar. Men det är inte alltid det är så. Så passar på att.lägga ner.pengar där det går. Framförallt som kan glädja andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela