Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

måndag

Publicerad 2014-11-03 11:05:40 i Allmänt,

jag har bestämt mig för att sluta använda facebook jag har gjort det valet tidigare. men jag har inte kunna lyckas hålla det tidigare men nu har jag bestämt att jag verkligen ska låta bli, facebook ta bort upp massa tid som jag kan lägga på annat. varför vara så besatt om en hemsida som inte göra något mer en att man tror att man har flera vänner än vad man har? så när jag nu bestämt mig att börja ett nytt liv utan facebook jag ska klara av en vardag som är så mycket bättre än denna fälla som gör att man går in på mobilen i varje reklampaus eller liknande. alla behöver inte veta vad man gör om dagarna. och är folk intresserade så kan dom läsa min blogg istället men jag har inte mycket att berätta om mitt liv. och varför skulle någon vara intresserad av att läsa om min vardag? jag upplever inge roligt liv det finns dom som har mycket bättre och roligare liv än jag. men visst någon intresserad så kommer min blogg finnas kvar detta är det stället där jag kan uttrycka min åsikt, mina tankar, mitt liv, mina val, och allt som har med mitt liv att göra är du intresserad så fine fortsätt vara nyfiken, fortsätt läs fortsätt vara anonym fortsätt slösa din tid med att vara nyfiken på mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela