Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

så otroligt glad.

Publicerad 2014-11-15 00:41:46 i Allmänt,

Alltså, jag fick en sådan där känsla av att vara så otroligt glad. Älskar den känslan. Denna gången är jag så glad över att ha sluppit ligga inne på sjukhuset mer än den gången i januar/februari någon gång. Alltså otroligt att jag snart klarat mog från sjukhus vistelser mer än var 7-8 vecka, och några besök på akuten. visst det har väl inte alltid vart lätt då jag många omgångar verkligen knaprat morfin. Men va sjutton de har ju hjälpt, och jag har ju ofta varit i sjunde himlen pga dett. jag har ofta känningar av det hela fortfarande. Men oftast inte så allvarliga så jag behöver in för dem. kan ju bara säga att ni som lever ett ganska friskt liv ska uppskatta det. Det skulle iaf jag ha gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela