Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

mycket

Publicerad 2014-10-07 20:56:40 i Allmänt,

Ja jag har mycket att skruva av mig om. Men det fu gerar inte riktigt att skriv av mig alla tankar lch känslor här just nu. Ni får ursäkta det. Jag ska försöka bli bättre. men nej det är svårt just nu för allt kan missuppfattas, allt kan dömmas och allt kan säkert omvandlas till massa skitsnack, men nej jag orkar inte med det just nu. Jag behöver min energi för mitt eget liv och mina barn, inte för att behöva förklara vad jag tycker ocb tänker. nej jag köpte mig till å med en vanlig hederlig skrivbok där jag ska skriva av mig det som inte går att lägga ut här. Den kommer bli väl fylld och den kommer bli välgömd. För jag behöver skriva av mig för att kanske må bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela