Susse´s liv i ord och bild

Min dagbok. Med mina känslor, tankar och min livshistoria!

har inte tid och ork.

Publicerad 2014-09-11 23:32:29 i Allmänt,

Nej det är sant känns som jag varesig har tid eller ork med att skriva här. Det finns så mycket annat för mig att hinna med. de tre veckrna sjukskrivning gjorde mig nog väldigt gott. Han med en del när man kämpade på. en resa till borås, göteborg och ullared, det behövdes verkligen alla krämpor var som bortblåsta ja förutom lite av förkylningen och framförallt tröttheten då vi ofta var tillbaka på hotellet tidigt 21, dock är vi ju inte som alla andra som e på semester utan vi satte klockan på ringning vid åtta halv nio varje morgon. så vi var ju vid allt när de öppnade. Men mycket god mat och dricka blev det! Dock var ju barnen hemma och var riktigt förkylda, mina små hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susse

24 år. 2 barnsmamma försöker leva livet. smärtan känslan sjukdommen allt är en del av mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela